REKLAMACE

 

Odpovědnost za vady zboží, záruka
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození způsobené dopravou nebo jiná zjevná vada, odešle kupující toto zboží ihned zpět na adresu prodávajícího, a to nejpozději do 3 dnů od obdržení zboží. V tomto případě, pokud zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující, vymění prodávající zboží za bezvadný kus. Na pozdější reklamace, způsobené vinou dopravy,  nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

 

Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit.

 

Záruční lhůta činí dle obecně závazných právních předpisů 24 měsíců. Pokud na některý výrobek prodávající poskytuje prodlouženou záruku, uvede toto v záručním listě. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat. Záruční doba všem osobám používajícím výrobek pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem není stanovena občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.

 

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:

  • bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy,
  • přiměřeným snížením kupní ceny,
  • náhradním dodáním zboží,
  • odstoupením od smlouvy.

Nejprve může spotřebitel požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání spotřebního zboží. Kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. V tomto případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené.

 

Postup při uplatňování reklamace
Reklamace uplatňujte písemně na adresu prodávajícího uvedenou v sekci kontakt. Zboží zašlete obyčejnou zásilkou a přiložte vyplněný reklamační lístek (dodán se zbožím) a záruční list, pokud je ke zboží připojen. Zboží, prosíme, neposílejte na dobírku. Takovéto zásilky budou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli.


Tento e-shop využívá cookies. Vyberte si prosím v detailu, které cookies chcete povolit. Technické cookies nezbytné pro správný chod e-shopu jsme již předvybrali za Vás. Děkujeme a přejeme krásný den.

Technické cookies

Marketingové cookies

Analytické cookies

Nastavit
Potvrdit výběr
Souhlasím
Nesouhlasím